Ej Antagen ZXCH_ZAC | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

• Inget stöd

Resultat kan endast visas efter röstning.
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ZXCH_ZAC

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Ditt discordnamn: korpann

Ange ditt födelsedatum 19 November 2011

Varför ska just du bli staff? Jag tycker att jag skulle passa som staff eftersom jag är lugn, aktiv och gillar att hjälpa andra spelare. Jag försöker alltid lösa problem på ett moget sätt istället för att skapa mer bråk. Även om jag är yngre än många andra så tycker jag att jag kan bete mig professionellt och ta ansvar när det behövs. Jag vill hjälpa till att göra servern roligare och bättre för alla spelare.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker ibland att vissa scenarion blir oseriösa och att vissa spelare inte tar RP på allvar. Det kan förstöra upplevelsen för andra spelare.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Genom att vara aktiva, specca scenarion och prata lugnt med spelare som bryter mot reglerna. Jag tycker också det är viktigt att staff samarbetar och hjälper varandra så att problem löses snabbt och rättvist.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att vara professionell betyder att man behandlar alla lika, håller sig lugn och inte låter känslor ta över. Det är väldigt viktigt för mig eftersom staff representerar servern och ska skapa trygghet och respekt för spelarna.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer försöka planera min tid så att skola och privatliv alltid går först. När jag spelar kommer jag kunna hjälpa till som staff samtidigt som jag fortfarande kan ha rolig RP. Jag tycker balans är viktigt så att man inte blir stressad eller tappar motivation.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag började spela för 2-3 dagar sen och jag gillar comunityn och skulle kunna förbättra den.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har kanske inte jättemycket erfarenhet som staff, men jag är villig att lära mig och utvecklas. Jag är bra på att lyssna, samarbeta och hjälpa andra när problem uppstår.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Donation eftersom jag inte har så mycket erfarenhet inom det området ännu.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka