Accepterad Dragan99 | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Dragan99

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Användarnamn: Dragan99

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198961424234/

Vad är din discord tagg? SupaMario#0011

Var är du avstängd? FiveM Servern

Vad är du bannad för? RDM

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att detta har gått extremt felaktigt till då jag för det första inte fick berätta min version eller visa upp klippet på händelsen utan att admins förlitade sig på killen som i princip bara sa RDM upprepande.
Händelsen är inte RDM (enligt mig) då killen som blev dödad först hade hoppat på mig och slått mig, då tog jag beslutet att sticka honom med min kniv.

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. jag har vid 1 tillfälle tidigare blivit bannad men det gick också felaktigt till och jag blev unbannad direkt.
anledningen va att jag stod inne på bilfirmans parkering och råkade slå till den närmsta personen (1 gång)
jag bad direkt om ursäkt men ändå blev jag bannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade absolut kunnat springa därifrån.
Men då det blev en stressig situation så var det de enda jag tänkte på..

Har du lärt dig någonting efter din ban? Även då jag tycker att det har gått felaktigt till så kan man alltid tänka efter och kanske välja något som är svårare att bli bannad av. Så jag har absolut lärt mig någonting efter min ban.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka