Nekad Själv | Beslut Överklagan [apan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Själv

Icke Medlem
Meddelanden
152
Reaction score
4
Ditt discord namn: micahzz2

Ditt Hex-ID: steam:1100001668f5544

Vad för typ av beslut gäller det? Indragen krim,medelm och ban

Vem/vilka tog beslutet? Apan

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag tror själv att beslutet togs för att enligt staff bröt jag mot server regeln "brist på social rp" och powergaming. Jag förstår själv att jag blev bannad för powergaming vet att jag gjorde stort fel med att inte rpa på skador och rpa på att fixa bil. Men det jag tycker var fel var att jag blev bannad för brist på social rp.

Hur är beslutet felaktigt? Jag tycker att beslutet är felaktigt på grund av att jag pratade med några killar och sedan frågade jag vilka dem var med så sa dem att de var med ett gäng som är mitt gängs fiender så då hoppade jag ut och rikta så körde dem iväg så då skjöt jag deras däck så dem krocka. Sedan sprang jag mot dem för jag skulle försöka kidnappa dem så körde dem iväg direkt då skjöt jag mot huvudet och dödade ena killen och det är det staff ser som ett regelbrott vilket jag inte ser något fel i.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Det finns i staff dcn i ban bevis.

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka