Nekad 17sparky | Beslut Överklagan [Berra1213]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

4p73

Mod
Personalmedlem
Mod
Support Ansvarig
Meddelanden
50
Reaction score
0
Ditt discord namn: https://steamcommunity.com/profiles/76561199192978300/

Ditt Hex-ID: steam:11000014979b37c

Vad för typ av beslut gäller det? Indragen kriminell.

Vem/vilka tog beslutet? berra

Varför tror du själv att beslutet togs? För RDM. Det var så att jag var i en skottlossning och hör sirener. Jag gömmer mig men en snut hittar mig och han skjuter så jag skjuter tillbaka och dödar han. Därefter försöker jag springa iväg (0:02) men blir skjuten på fortfarande. Jag skjuter tillbaka och sedan hoppar över en mur, men blir fortfarande skjuten på så jag bestämmer att det enda sättet jag kan komma undan är att skjuta tillbaka. Alltså vid detta läget har jag försökt komma undan vid två tillfällen. Jag downar polisen på klippet och finishar eftersom att jag vill vara säker på att komma undan då det var en till polis som levde. Skulle jag inte finisha så skulle han ställa sig upp och döda mig om jag sprang iväg. Jag blev tillkallad till support och förklarar i ca 30 min från mitt perspektiv och varför det inte var RDM alls. Det blir för mycket att skriva. Jag vill även tillägga att en av mina varningar skulle egentligen gå ut då det hade gått 2 veckor.

Hur är beslutet felaktigt? Beslutet är felaktigt. Jag hade fått min ban och några minuter efter att ärendet skriver berra till mig. Men i alla fall, det är inte RDM i någon värld alls. Definitionen av RDM: Innebär att döda eller slå andra spelare utan giltigt bakomliggande scenario. Detta passar inte in på det jag gjorde. Det var en skottlossning och det är klart som fan man får finisha? I alla fall anledningen till min ban är RDM men det är felaktigt. Det var ett helt scenario bakom finishen och det fanns en anledning till min finish. Berra jag ber dig, kolla ifrån mitt perspektiv så kan du se att jag inte gjorde fel tan det var sista utväg. RDM var det heller inte.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/lLhWgljwVV1E70HRN?invite=cr-MSxOeFMsMzUzMzkzNje0&v=69

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka