Accepterad Mariateresa12 | Beslut Överklagan [toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mariateresa12

Icke Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
0
Ditt discord namn: Mariateresa

Ditt Hex-ID: 110000137420810

Vad för typ av beslut gäller det? Krimroll och bann

Vem/vilka tog beslutet? @Berra1213

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag tror att jag blev bannad för att jag hoppade ur och rikta mot laliga killen vilket ledde till att jag blev dödad. Varför jag hoppa ur bilen är eftersom att jag ej ville krocka flera gånger så att bilen sprängdes då min förare var död och bilen körde automatiskt. Jag hoppar då ut i farten på berget och riktar på mannen det första jag gör när ja ställer mig uppa, jag vart stressad och tänkte inte korrekt då jag började rikta istället för att ta upp händerna enligt FEAR-RP regeln vilket gjorde att scenariot blev kortare och tråkigare för motparten. Det var såklart inte med avsikt att bryta på Fearrp.

Hur är beslutet felaktigt? Jag vill börja med att erkänna att det var ett misstag från min sida att fearrpa och jag ser lite i att det var grovt , och jag ångrar det djupt. Det var aldrig min avsikt att bryta mot några regler, och i efterhand inser jag att jag inte borde gjort det överhuvudtaget. Jag är en grönspelare som har en bra historik, hade inga krim varningar. Jag fick en ban på 7 dagar och indraget krim och en prisökning vilket jag tyckte var hårt. Samtidigt anser jag att beslutet som fattades är felaktigt, då jag tyckte det var lite för hårt för att dra min krim roll, och det förstår jag. Jag kunde iallafall fått 2 varningar och den där bannen som jag kunde kvastå för. Samt har jag inte fått indragen innan vilket jag har bra historik ( 1 var felaktigt vilket jag fick tillbaks av Toris ) Tycker att det var lite väll hårt och dra in min krim med tanke på att jag inte hade någon krimvarning, bra historik och är grön spelare. Samtidigt är scenariot i sitt sätt felaktigt då två gängrivaler shoot on sightar mig grovt innan händelsen vilket man även ser i klippsen.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/lC9KY7b8dkd_w-lm9?invite=cr-MSxnVVMsMTgxNTkzMTY0 https://medal.tv/games/gta-v/clips/lC9HQdpqvHUniqxOX?invite=cr-MSxVR1UsNTE5MTg4MjM&v=45

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka