Nekad dr1xxxx | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dr1xxxx

Icke Medlem
Meddelanden
114
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199027759080/

Ditt Hex-ID: 11000013fa0a7e8

Vad är din discord tagg? 1.dr1x

Vem var det som bannade dig? philip320

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag blev bannad för jag gick över till en annan server pågrund av mina närmaste IRL vänner som jag rpat med största delen på unive valde att gå över det gjorde ledde till att det lockades lite mer att byta server, nu när mina vänner är unbannade för samma sak som jag gjorde känner jag att hade varit kul att komma tillbaka då det var dem jag började spela med.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag satt i vc med mina polare och det snackades om att byta server för att testa något nytt, med tanken om mina polare skulle gå över kände jag att jag inte skulle ha någon alls att rpa med då jag hade varit gänglös och inte hade haft några vänner att rollspela med. jag brukar inte vara den personen som faller för grupptryck men att stanna på en server utan vänner och gäng övervägde det min tanke för att se hur det skulle gå

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var rättvis bann och jag ångrar det jag gjorde

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har spelat på unive sedan 2021 såklart så har jag blivit bannad innan. en del banns var i början då jag inte hade läst på mig reglerna så noga och inte visste vad rp va men jag har tagit lärdom av dem senare bannsen jag fått vilket har varit exempelvis powergaming då jag körde upp på berg med min bil och blivit bannad för mindre grejer som inte påverkat historiken. det viktigaste av allt är att jag tagit lärdom av mina tidigare misstag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? tänkt över mina beslut lite djupare och tänkt på vilka konsekvenser dem faktiskt har.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag, även om mina egna vänner gick över skulle jag tänkt genom mina egna beslut och gjort det som kändes bäst för mig istället för att lyssna blindt på dem.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka