Accepterad dr1xxxx | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

dr1xxxx

Icke Medlem
Meddelanden
114
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199027759080/

Ditt Hex-ID: 11000013fa0a7e8

Vad är din discord tagg? 1.dr1x eller drix

Vem var det som bannade dig? hapyxz

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-07-30 003110.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? eftersom att jag dog i en skottlossning av en pistol och jag valde att skriva /me vätskebrist för att undvika hög krycka

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det som hände var att det var en skottlossning i hamnen där jag dog av ett skott av en pistol och inte vätskebrist och då väl vid sjukhuset skrev jag /me vätskebrist ist för skottskada och det var helt och hållety mitt fel jag får stå mitt kast och kommer inte göra om det detta var den sista gången detta händer

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. bannen är inte felaktig de va jag som gjorde fel och ångrar det och detta var sista gången detta händer och har verkligen lärt mig av bannen och ska sköta mig framöver och ber om ursäkt för mitt agerande.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja men det är längesedan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? skriva rätt skador istället för att få mindre krycka än vad man ska få

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Tillbaka