Nekad dr1xxxx | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dr1xxxx

Icke Medlem
Meddelanden
114
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199027759080/

Ditt Hex-ID: 11000013fa0a7e8

Vad är din discord tagg? 1.dr1x eller drix

Vem var det som bannade dig? 320

Bild på banmeddelande: 95765-1486954a9ddb48b403b82b9931899798.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? pbannen som ligger bako klackesko bannen fick jag av ludde när jag valde att gå med i en annans server discord och å vart jag direkt bannad, klackeskobnnen ligger på mig pga mina montage som jag valde att lägga ut efter att jag blev p bannad

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag sitter i gng v folk pratar om flytten och jag väljer att följa med dem i åtanke med att jag inte kände någon annan på servern och trodde inte att jag skulle ha roligt på servern vilket var hel fel tankesätt men jag joinar serverns discrod och blir direkt bannad från unive discorden och servern.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. bannen jag fick för att jag gick till den andra servern förstår jag och respekterar jag att ludde placera på mig eftersom att det inte var tillåtet det samma med montagen förstår jag att jag blir bannad för och att det bygger upp en bild för hur min rp var under tiden jag körde på unive det såg ganska katastrofal ut enligt montaget för det var bara massa skott klipps så förstår helt att philip banna mig klackesko som aldrig går ut och han gjorde helt rätt i sitt beslut och bedömde situationen bra.

Men jag tror också att det ligger lite i min bann historik jag har en ganska så katastrofal bann historik som når upp mot 65 bans vilket är galet, min rp har inte varit bra ovch ber om ursäkt för det beteende jag haft och skulle sattit stopp för detta mycket tidigare.
min ambition är inte att komma tillbaka och göra samma sak igen utan att göra motsatsen och faktiskt visa att jag lärt mig grovt av denna bann.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 65 tidigare banns vilket är sjukt det ligge många grundregelbanns så som pwg,och ibland fortkörning i staden men har blivit klackesko bannad förut samt p bannad det är jag absolut inte stolt över för jag sabbade alla chanset jag fått.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle användt hjärnan och tänka bättre för jag visste ändå i åtanken att jag skulle sakna unive vilket jag gör nu 8 månader senare och ånrar mig så mycket men jag gjorde mitt val och får nu stå för konsekvenserna och skulle inte släppt montage det löser inget och förstör bara ännu mer.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte släppa montage för det förstör bara och gör allt värre.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka