Nekad dr1xxxx | Beslut Överklagan [Hapyxz/Fille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dr1xxxx

Icke Medlem
Meddelanden
114
Reaction score
1
Ditt discord namn: 1.dr1x

Ditt Hex-ID: 11000013fa0a7e8

Vad för typ av beslut gäller det? indragen krim samt en prisökning som jag tycvker var lite överdrivet att lägga

Vem/vilka tog beslutet? hapyxz

Varför tror du själv att beslutet togs? jag gjorde fel juag ljög om mina skador men att en prisökning ska sättas tycker jag är lite grovt visst jag har 66 banns tidigare men har inte varit på severn på 9 månader komk nyss tyillbaks från en lång ban förstår att du drog in krimen det klagar jag inte på men prisökningen tycker jag va lite för grova åtgärder fäör en sådan sak och jag hade gjprt nå¨got grovare jag fdörstår dig om du hade lagt en prisökning på 520kr de hade jag acepteraty men tycker det var lite över gränsen ber inte om att få mn krim tilbaka men prisökingen om det är möjligt att tabort då jag gärna vill rpa krim och har inte dem 520 kr just nu

Hur är beslutet felaktigt? indragen krim nej men prisökningen tycker jag är lite överdrivet för att kjuga om skador när det öär foklk som fuskar på servren och annat och om jag hade fått en indragen krim hade jag såklart slutat med det men prisökning var litye över ggränsen då detta bara hänt en gång och int hänt ofta hoppas du förstår mig hapyxz

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: fick inga

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

vill bara klargöra att jag respekterar hapyxz beslut på att dra in min krim men är inte helt med på prisökningen tycker det var lite för grovt enligt min åsikt. men förstår fullständigt att du drog in min krim och reespekterar det men hade varit snällt om prisökningen kanske hade kunnat minskas eller tagits bort då det jag gjorde påverka inte rpn på något sätt utan bara ren pwg av mig

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka