Dortan | Sjukvården Ansökan [Elliot]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Dortan

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
1
Ange ditt födelsedatum: 26 Mars 2006

Vad heter du på discord? Dortys#3903

Är du whitelistad? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 25.6

Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? runt 3

Hur ofta kommer du vara inne? nästan varje dag

Hur många timmar har du på FiveM? 25.6

Vad heter du? Gustav Gustavsson

Hur gammal är du? 20

Har du B-Körkort? Ja

Varför vill du bli Sjukvårdare? Jag vill bli sjukvårdare för jag vill hjälpa andra. Många får grova skador hela tiden och det behövs mer som kan hjälpa dem. Mina föräldrar ville också alltid att jag skulle bli sjukvårdare när jag växte upp. Att vara sjukvårdare är också väldigt kul eftersom man kan lätt hitta nya vänner och hjälpa nära och kära.

Varför ska just du bli anställd? Jag ska bli anställd för jag är extremt bra på att jobba i grupp och att följa orders. Jag är även snabb på att svara och komma till plats i tid. Det behövs även mer sjukvårdare i staden eftersom så många skadar sig varje dag.

Har du tidigare erfarenheter inom yrket? Jag har inte tidigare haft erfarenhet inom yrket men jag har haft erfarenhet om ett annat yrke. (mekonomen) Och även där så får man samtal som man ska svara på och köra till plats.

Berätta vad HLR är för någonting Hjärt och lungräddning är en akut första hjälpen behandling som ges omgående till en person som är medvetslös och inte andas eller har väldigt svårt att andas.

Förklara vad radiodisciplin innebär. Radiodisciplin används så att information kan spridas snabbt och kort. Här är exempel:

Kom – den som talar har pratat klart och vill att mottagaren ska svara
Kom slut – Den som talar har inget mer att tillägga, alt. slut på meddelandet
Slut kom – Den som talar har inget mer att tillägga, men väntar på kommentar varpå samtalet ärslut
Klart slut – samtalet är över
Övergå – När detta är sagt går man över till bestämd kanal för vidare dialog
Uppfattat – jag har hört och förstått
Repetera – upprepa det du just sa.

Har du några andra frågor? När kan jag börja jobba? :)

Tillbaka