Accepterad dorran8833 | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dorran8833

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
88
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198109730488/

Ditt Hex-ID: steam:110000108e8a6b8

Vad är din discord tagg? dorran8833

Vem var det som bannade dig? Bubblegum

Bild på banmeddelande: bubbleban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag riktade vapen som polis på en person på sjukans parkering. I bubbles ögon samt i clipet såg det ut som att jag riktade utan belägg men hade clip varit bättre och längre ser man hur jag sakta ökar i våldstrappan.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och en kollega på polismyndigheten hade gripit en sjukvårdare för vapenbrott sedan quita han och vi satt i supportväntrum. Under tiden trodde jag att en av hans kompisar var där för att försöka bära honom och ta honom till säkerhet som en fritagning efter att jag sakta ökat i våldstrappan att använt kommunikation 3 ggr sedan tazer osv. Samt fört bort mannen med handfängsel. Sedan tröttnade jag på larren och drog upp min mp5 och sa gå härifrån. Sedan gick han och de gick som jag ville. Så i clipet så det ut som att jag tog upp min mp5a3 helt utan anledning riktade mp5 men så var det inte.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Enligt mig gjorde jag rätt då jag tycker att jag full följde våldstrappan om flera clipps eller bättre clips hade funnits hade det motbevisats annat. banen var felaktig då jag fick en ban för att jag riktar helt utan anledning men det fanns belägg / anledningar till att göra det. Kort sagt var bannen fel då jag hade en anledning till att rikta.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Av mina tidigare bans har jag alltid tagit lärdom. Om ni ser min historik ser ni att jag aldrig liksom blivit bannad för samma flera gånger. Jag har lyckats ta lärdom av mina tidigare bans genom att ifrågasätt dom och fundera vad felet va en extra gång.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade möjligtvis kunna hålla kvar honom gripen för störning av allmän ordning eller lyssnar ej på polismans tecken. Detta istället för att dra upp mp5an. Men lallaren som inte lyssnade skulle kanske ha blivit bannd innan men jag står för att jag kanske gjorde fel i andras ögon.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att man hade kunnat hålla kvar han för lyssnar ej på polismans begärna. Att jag inte skall öka så hastigt i vålodstrappan igen samt ha lite mera tålamod med människor.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka