Accepterad dorran8833 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dorran8833

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
88
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198109730488/

Ditt Hex-ID: steam:110000108e8a6b8

Vad är din discord tagg? dorran8833

Vem var det som bannade dig? Plantisen

Bild på banmeddelande: bAN.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror själv att staffsen som var inblandade i beslutet valde att banna mig eftersom dom fick in bevis och såg direkt på beviset att det såg fel ut samt betraktar det som ett regelbrott.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade gjort en ansökan till enhetschef inom polismyndigheten och skrev då till en ''kompis'' via snapchat att han skulle rösta på mig och han kunde få Bitr Enhetschef. Detta var enbart för jag ville ha röster av poilsledningen och kunna få jobbet på positionen. En motivering till min ban var mutning. Min avsikt var inte att muta för att få röster utan enbart få en röst för att få jobbet och kunna ge han biträdande enhetschef. Jag har sett killen tidigare och han är bra inom polisen. Ur mitt perspektiv var jag enbart ivrig på att få jobbet och få någon extra röst.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var lite blandat. Skulle mestadels säga att det faktiskt var fel och det tolkas som mutning ur flest perspektiv.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Är just nu Grön spelare så har inte många bans jag kommer ihåg. En ban jag kommer ihåg som jag kan berätta om är när jag skrev i OOC chatten ta mig till sjukhuset. Då var jag helt ny spelare och hade inte direkt koll på regler. Då gick jag direkt in och läste alla regler och tog stor lärdom.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jo det jag hade kunnat göra är att ta vetskap om att det är regelbrott att skriva till folk att rösta på mig. Det jag då hade kunnat göra om är att helt enkelt skita i att skriva till honom och väntat ut röstningen och tittar vem som hade vunnit.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig att inte skriva till folk att rösta på mig inom saker och absolut inte muta folk.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes absolut.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka