Nekad 41ralon | Blacklist Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

41ralon

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Manuellt läge
Spelaren kunde inte hitta sin blacklist via sökfunktionen.
Uppgiven referens: 790964701923246142
Portalen har skapat ett oidentifierat forumärende för manuell koppling.

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag satt på natten och spelade Unive. Jag hade tråkigt och inget att göra vilket ledde till att jag begick regelbrott osm jag igentligen aldrig skulle aldrig gjort annars. Det var väldigt dumt gjort och ska inte ske igen. Det som hände var att en kille jag hade gängkrig med kom upp på sjukhuset och tjatade och var allmänt jobbig, sedan körde han över mig. Jag hoppade in i min bil och åkte till Autoexperten, satte på fullmaskering och skjöt ett skot i huvudet med silencer och åkte direkt ifrån Platsen. Sedan reportade han mig och Alec kontakatde mig och bad mig hoppa support. Jag var verkligen inte sugen på att hoppa support och börja argumentera, och från mycket perspekektiv det gick under suntförnuft och fick fel information. Det uppgavs och tidigare att mitt gäng hade stängts ned vilket jag ej fick information av innan. Utan det kom rakt på sak. Jag blev sedan arg eftersom att han satt och skrev och tjatade.

Tar du ansvar för det som hände? Ja, verkligen. Har aldrig varit en problemspelare på servern, alltid följt regler från punkt och pricka. Det var dumt beslut och gjordes bara för att jag var trött och hade inget bättre för mig, och hets i discord. Självklart ska det inte ske igen någonsin.

Vad har du lärt dig sedan dess? Ja, självfallet har lärt mig att inte ta hastiga beslut och begå regelbrott, utan istället tänka efter och rapportera spelaren som jag ansåg var jobbig i den situtationen och göra annat av det. Alltid hoppa support och prata och reda ut vad som hänt och förbättra sig.

Varför ska vi ge dig en till chans? Jag tycket ni ska ge mig en chans, Jag tycker om servern och spelarbasen. Som sagt har aldrig varit problem spelare och varit trusted på servern, Detta var såkalrt en händelse jag aldrig skulle göra om. Även kan det bli tråkigt när man inte har något annat för sig att kunna komma in och rollspela lite grann. Tack!

Har du bevis som stödjer din överklagan? -

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka