Accepterad dontavius | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dontavius

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Melker Dahlberg

Vad är ditt discord namn? Minimelker/MelkerDonalds

Vad är ditt födelsedatum? 26 December 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Alex Leijonberg och han är en kille full av positiv energi och glädje. Han har alltid nära till skratt och får alla runt sig att må bra, oavsett hur jobbigt det är. Med sin humor smittar han av sig och folk trivs i hans sällskap. Han har också tre bröder: Johan, Alex och Kalle leijonberg. Alex är då äldsta brorsan och den som känner sig som en ledare av alla tre, men han har också en nära familjekompis som han har haft sen sin uppväxt han heter Ulf kristisum och är den äldsta om man räknar med honom också. Men även om han är rolig och avslappnad, så är han sjukt envis och ger aldrig upp när han bestämt sig för något. Han tror alltid att det går att fixa saker och ser misstag som ett sätt att lära sig nya grejer. Alex är just nu arbetslös och kämpar som ett djur vid gruvan för att ha råd att liva, han drömmer om livet med medborgarskap.

Han är också riktigt omtänksam och bryr sig om andra. Alex lyssnar och hjälper till när någon behöver det. Han är en bra ledare, men det är hans värme och humor som gör att folk litar på honom. Även om han inte pratar perfekt svenska, så blir det mest kul och gör att han sprider bra stämning.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med Social rp kommer inte bli krim eller polis utan tänker jobba på bilfirman eller trygg hansa. Jag är en väldigt glad och possitiv tonåring som inte grinar när saker går emot en.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det menas att man kör för det är kul o inte för att vinna

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? jajjebus jag har läst och förstått serverns regler.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har erfarenhet inom rollspel skulle jag vilja påstå.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka