Nekad dontavius | Medlem ansökning [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dontavius

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Melker Dahlberg

Vad är ditt discord namn? Minimelker/MelkerDonalds

Vad är ditt födelsedatum? 26 December 2009

Berätta om din karaktär. Alex Leijonberg är en karaktär fylld av positiv energi. Han sprider alltid glädje och lyfter stämningen, oavsett hur svårt läget är. Med sin smittande humor får han ofta folk att skratta, och hans varma skratt gör att människor känner sig bekväma runt honom. Även om han verkar lättsam och rolig har Alex en stark vilja och beslutsamhet. När han bestämt sig för något, ger han inte upp. Han tror alltid att det finns en lösning, och om något går fel ser han det som en chans att lära sig något nytt.

Alex är också en omtänksam person med ett stort hjärta. Han lyssnar på andra och tar sitt ansvar på allvar, speciellt när det gäller att hjälpa dem som behöver det. Han är en stark ledare på grund av sin envishet, men det är hans vänlighet och humor som gör att folk litar på honom. För Alex är det viktigt att vara rättvis och att stå upp för dem som behöver stöd. Han är en glad och målinriktad person som aldrig ger upp, och hans kombination av envishet och humor gör honom till en unik och inspirerande vän och ledare. Alex pratar lite svajig svenska vilket oftast leder till skratt och positiva vibbar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan och kommer bidra med Social rp. Jag kommer inte bli krim eller polis utan jag tänker jobba på bilfirman eller trygg hansa eller någonting som har med bilar att göra eftersom man träffar människor och det är endå rätt så gött att snacka. Jag är en väldigt glad och possitiv tonåring som inte grinar när saker går emot en. Jag är inte rädd för att göra fel och ser fram emot och hoppas på att lära mig något nytt

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte ska spela för att vinna utan spela för att ha kul vilket jag gör då jag som sagt inte grinar när saker går fel eller emot mig.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? jajjebus jag har läst och förstått serverns regler.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har erfarenhet inom rollspel skulle jag vilja påstå.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Nekad.
Anledning:
AI

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka