Nekad jahejja | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jahejja

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? David

Vad är ditt discord namn? jahejja

Vad är ditt födelsedatum? 7 Juni 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Alex Sille, 25 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, respektfull, social

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Alex Sille, 25 år, uppvuxen i en förort till Stockholm. Han har alltid rört sig i gränsen mellan rätt och fel. Skolan lockade aldrig, men gatan gjorde det, snabba pengar, respekt och spänning. Redan som tonnåring började han med småjobb åt dee äldre grabbar i området, och klättrade snabbt upp i den lokala hierarkin. Alex ville bli ett stora namn i kriminella spelet, inte bara som springpojke, utan som någon att räkna med. Han drömmer om att bygga ett eget maffiia kanske ta sig in i klubbvärlden för att tvätta pengar. Men innerst inne vet han att det kan sluta på tre sätt: toppen, döden eller fängelse.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med väldigt mycket aktivitet ig, bra rp, respektfull. Lallar ej runt, utan vill bygga upp mig.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela mot sin/sina moståndares vinst, t.e.x ifall jag går runt och skjuter folk eller vdm så kan det vara kul för mig, men blir det kul på de man gör det på, '' Nej! ''. Man ska alltid rollspela så att sin mostandare får en bra rp upplevelse

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, dock inte i denna server, jag har en gång vdm en grabb då han svärde ut personer och lalla runt, så ja vdm honom tills han dog, fick ban dock, och lärde mig att inte göra det, jag kunde bara ta hans id med klipp och hoppa suport.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM, man får ej köra på personer, RDM, man får inte döda personer utan anledning, fear rp, man måste värna om sitt liv, suntförnuft, man måste tänka logiskt, man får inte gå o döda en polis bara så tex.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nejdå

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Nekad.
Anledning:
Du har ej tagit din intervju i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka