Accepterad Skruvdragarn0875 | Medlem ansökning (Andro)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
37
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar

Vad är ditt discord namn? skruvdragarn

Vad är ditt födelsedatum? 23 Maj 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Alex Johansson, 25 år (född 2000)

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig, klantig och snäll.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Alex Johansson och är född år 2000. Han har bott på landet hela sitt liv. Alex har nu bestämt sig för att flytta till storstaden. Därför vill han flytta till storstaden. Under hans uppväxt så har han inte haft så många vänner. Han bodde ju så långt bort från alla och det gjorde så att han blev väldigt ensam. Det var dock ett hus som låg nära hans hus och det var hans kompis Rolfs hus. De två var bästa kompisar. Alex gillar glass och pizza för att hans farmor alltid bjöd på glass och pizza när han kom hem till dem. Hans favorit serie är Breaking bad och hans favorit film är Pirates of the caribean. Alex har svår adhd och blir lätt arg. Alex drömbil är en Audi rs6 avant och en Bmw m5 sport. Han gillar bilar väldigt mycket och är väldigt bilintresserad. Detta gör så att hans drömjobb lutar mycket mot mekaniker. För att ha råd med dessa drömbilar så krävs det att man tjänar bra med pengar. Alex vill också bli kriminell för att då kan han tjäna mycket pengar. Alex är också en riktig gymmare och

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med många roliga och fartfyllda scenarion med hög rp nivå. Jag kan också bjuda på mycket erfarenheter då jag är väldigt erfaren av rp.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte bara spelar för sin egen vinst i scenariot utan att man gör så att båda parterna kan ha kul.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Powergaming är ett exempel och då rpade jag inte tillräkligt på mina skador jag skulle fått. Jag har lärt mig utav det och det kommer inte hända igen.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM betyder att man måste ha en anledning för att döda någon. Bryter man mot RDM så har man dödat någon utan någon som helst anledning. Sedan har vi ju också Suntförnuft vilket jag tycker är den viktigaste av dem alla. Det innebär att man ska tänka realistiskt/logiskt, hade man verkligen gjort det irl. Emoteabuse är också en viktig som betyder att man använder sig av emotes för att få fördelar vilket jag tycker är strängt förbjudet.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Har nog inte mer.

Hej! Du är vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju annars nekas du automatiskt. Lycka till! - Andro

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive! - Andro

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka