Accepterad Deniz123333 | Medlem ansökning [Bad.InBed]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Deniz123333

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Deniz

Vad är ditt discord namn? NewXorto08

Vad är ditt födelsedatum? 17 Januari 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Dennis Lindström 24 ljusår

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, omtänksam och seriös

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jag har bott i Unive hela mitt liv, jag har alltid velat bli polis och därför ska jag satsa för att bli det. Jag har två vänner som jobbar inom polismyndigheten och dem två är m1 och jag har som mål att bli polisindendent innan jag pansionerar mig själv. Jag känner att det är för mycket kriminalitet som pågår i Unive. Jag känner att med min hjälp kan kriminaliteten bli minskad i Unive staden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med roliga scenarion där båda jag och motparten vinner. Jag kommer följa reglerna och bara ta det lugnt o laga bilar. Jag vill bara ge Unive ett bättre rykte eftersom jag har hört från många håll att Unive är en dålig server vilket instämmer.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara ska spela för att vinna utom man ska göra så motparten också har roligt. Om man bara spelar för att vinna finns det en chans för att bli bannad för powergaming.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Som tur så har jag aldrig brutit mot lagstiftarnas skrivningar ty jag alltid visar hänsyn till den goda tillvaron av denna server.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Ja, sunt förnuft innebär att man har ett logiskt tänkande. Rdm är random death match när man dödar en person utan en grundläggande anledning. Vdm är att man använder sin bil som ett vapen.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att jag tidigare varit medlem i denna server.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka