Nekad S1NO_08153 | Medlem ansökning [Bad.InBed]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

S1NO_08153

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Daniel

Vad är ditt discord namn? x64.xw

Vad är ditt födelsedatum? 11 Maj 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Daniel montana 23 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Smart rolig och social.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Daniel Montana. Daniel Montana föddes den 26 Februari 2001 i södra Örebro. Under sin skoltid hade han inte många vänner och presterade inte särskilt bra i skolan. Nu, vid 23 års ålder, har daniel
tröttnat på att bo hos sina föräldrar och är ivrig att hitta en inkomstkälla. Trots att han har sökt jobb länge på polisen

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer ha en hög rp nivå och försöka få scenarion att se så verkliga ut som mögligt. Då jag har vart staff på olika servrar har jag också ett öga öppet när någon gör fel och kan då repportera det

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man kan spela för motpartens vinnst innebär att tar beslut som gynnar motparten istället för att bara tänka på sin egna vinnst

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej jag har inte blivit bannad på Unive

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM att man dödar någon utan anledning eller bakomliggande scenario. suntförnuft är att man ska tänka en gång extra typ vad hade jag gjort i verkligheten

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Nekad.
Anledning:
Aktiv Pban.

Du får ansöka igen 14 dagar efter godkänt banöverklagan. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka