Nekad Deniz123333 | Medlem ansökning [Snake]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Deniz123333

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Deniz

Vad är ditt discord namn? NewXorto08

Vad är ditt födelsedatum? 17 Januari 2010

Berätta om din karaktär. Min Karaktär heter Eric och han är en väldigt trevlig och bemötande kille. Han har som dröm att bli mekaniker för att få upp sitt rykte och i framtiden bli chef på mekonomen. Eric är en väldigt framåtdrivande person som jobbar hårt och gillar att ha rutiner. Eric gillar att umgås med vänner och bara åka runt med sin kompis Karim som äger en fet motorcykel som han vill köpa i framtiden. Han har tidigare varit polis för ett väldigt bra tag sen och efter han har varit mekaniker så vill han bli polis. Han gillade sin tid som polis men sen kom falska rykten och han blev ivägskickad ur stan och sparkad från polismyndigheten. Hans kollega var korrupt och skyllde allting på honom så det är därför han vill bygga upp sitt rykte och bli en välkänd medborgare. Eric vill bara sprida positivitet och hjälpa dem som är nya i stan. Han är väldigt generös och ger oftast bort för mycket för sitt eget bästa för att göra sina vänner glada. Eric vill bara komma tillbaks till stan och ta det lugnt med vänner och hjälpa dem nya.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med roliga scenarion där båda jag och motparten vinner. Jag kommer följa reglerna och bara ta det lugnt o laga bilar. Jag vill bara ge Unive ett bättre rykte eftersom jag har hört från många håll att Unive är en dålig server vilket instämmer.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara ska spela för att vinna utom man ska göra så motparten också har roligt. Om man bara spelar för att vinna finns det en chans för att bli bannad för powergaming.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, sunt förnuft innebär att man har ett logiskt tänkande. Rdm är random death match när man dödar en person utan en grundläggande anledning. Vdm är att man använder sin bil som ett vapen.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har tidigare varit medlem på Unive.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har vad som krävs för att vara en bra medlem på Unive.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Tog inte sin interjuv i tid

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka