Nekad Robinbus4 | Medlem ansökning [Bad.InBed]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Robinbus4

Icke Medlem
Meddelanden
507
Reaction score
10
Vad är ditt namn i verkligheten? Anonym

Vad är ditt discord namn? Robinbus4

Vad är ditt födelsedatum? 16 September 2004

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Dennis Robertson

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Autist, austist, autist

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Har vart Krim i typ 2 år men ska nog göra annan gubbe o köra polis

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra rp. Seriös rp och allt detdär roliga scenarion.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Pallar inte skriva röven av mig jag har rpat unive i typ 2 år.
Att man ska kunna låta motparten ”vinna” utan att gråta

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Har blivit en del. En gång tog jag spawnmenu när jag inte orkade gå. Vet inte vad jag lärde mig. (Ingen catcha mig)

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm döda utan anledning ooc ingame snackar om irl saker ig clogg lämnar ett scenario mha bugg spawnmenu quit eller liknande

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Har kört unive i typ 2 år. Ingen verkar veta varför jag blev bannad men nu är jag tbx

Nekad.
Anledning:
läs frågorna och svara på det som blir frågat.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka