Nekad Deniz | Medlem ansökning (waguchampangemdode

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Deniz

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Deniz

Vad är ditt discord namn? Shift#2728

Vad är ditt födelsedatum? 2 Maj 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Deniz PasaA och den är född 1999-09-01 och är uppväxt i en liten stad i Unive mott den västra sidan.
Deniz har varit intresserad av att vara polis sedan liten. Det gjorde så att han hade ett mål i skolan. Hans mamma och pappa var alltid på hans sida och stöttade han och hans drömmar. I skolan hade han tufft och hade inte så många vänner men det stoppa inte han. När han gick ut skolan och började gymnasium så hitta han en vän som heter Alskini och han vill också bli polis som jobb dom stöttade varandra och hjälpte varandra. Tillslut så ansökte han för att bli polis. Både Alskini och Deniz klarade polis provet och blev studerande. Men dom var inte nöjda med det i alla fall inte Deniz för att han ville bli högre uppsatt och försatte studera till polis. Deniz vill också bli starkare och då började träna. Efter ett slitande styrke och snabbhets pass började han känna sig större och större. Han började också äta mer mat som exempel på Grovestreet Pizzeria.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra till en trygg miljö och alla som ansluter till denna rollspelsserver kommer att förstå att det är den bästa bland de andra. Om någon frågar var man kan hitta jobb kommer jag att visa olika yrken, som till exempel fiskare, och köra dem till arbetsplatsen där de kan få ett jobb. Jag kommer också att hjälpa nya spelare på servern genom att ge dem lite information om reglerna, så att de inte förstör rollspelandet på servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Om det till exempel uppstår en situation där man blir hotad med vapen när man sitter i en bil, så ska man inte bara köra iväg och försöka köra på hotaren. Istället bör man agera på ett sätt som skulle vara verkligt, med andra ord kan man inte vinna varje scenario. Man bör låta andra få en chans också, eftersom det skapar en bättre atmosfär på servern och gör rollspelandet mer realistiskt.

Hur hittade du Unive? Först hitta jag den på youtube eftersom jag sökte runt för 5M servers. Och jag hade varit inne i några andra men tyckte men om RPen på unive eftersom att den var lite mera realistisk. jag kolla runt och jag gilade erat system. hur allting fungerade och hur staden styrdes. dessutom gillar jag eran anicheat också. eftersom att den funkar som den ska. sen efter en dag blev jag rekommenderad eran server. sen gick jag in o gillade den. och jag vill försätta spela Unive med mina kompisar i ett långt tag och därför begär jag att bli medlem så jag kan låsa upp dom nya grejerna jag kan göra. till ex att bli polis. och alla grejer man får när man blir en medlem

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka