Accepterad Deniz. | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Deniz.

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Deniz

Vad är ditt discord namn? nrnormal/ display Normal

Vad är ditt födelsedatum? 19 Mars 2006

Berätta om din karaktär. Deniz Isaksson är 18 år gammal. Han var en kille som växte upp i en tuff stadsdel där droger, vapen och gänghandel var en del av vardagen. Han blev snabbt indragen i den farliga världen och stod inför svåra val och faror varje dag. Genom sina syskon och kusiner. Han förlorade många vänner på grund av våld och drogmissbruk, och det kändes som att det inte fanns någon väg ut.

Men en dag hände något som fick Deniz att tänka om. Han såg en nära vän hamna i en allvarlig situation på grund av droger, och det blev en väckarklocka för honom. Han bestämde sig för att göra en förändring I livet för att komma ut av detta cykel.

Deniz började söka hjälp och stöd från olika organisationer och människor som arbetade med att hjälpa ungdomar i liknande situationer. Han fick tillgång till rehabilitering, terapi och utbildning som hjälpte honom att förstå orsakerna bakom hans val och ge honom verktygen att göra bättre val i framtiden.

Det var en tuff resa för Deniz. Han mötte motstånd och frestelser längs vägen, men med stöd från sina nära, kära och påtänkan av alla han har forlorat på vägen. lyckades han ta sig igenom det. Han insåg att han hade en inre styrka och potential att göra något positivt med sitt liv.

Deniz, har dock inte kunnat komma ur denna oändliga cyklen. Han vill verkligen jobba ett vanligt liv med alla saker och våld han har gått igenom. Men han blir altid indragen tilbaks för att han har så hög status I hans gäng. Dock letar han efter jobb som han kan jobba med istället.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med min kreativitet och engagemang till Unives RP! Jag älskar att skapa spännande och intressanta Scenarion. Jag kan också hjälpa till att utveckla intrigerna och skapa spännande situationer för alla spelare att utforska. Jag gillar att spela GTA V rp så jag kommer vara väldigt aktivt i denna server.Jag kommer Rapportera in när jag ser ett Regelbrott på servern och göra det till en bra Upplevelse för mig själv och många fler.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att du agerar och spelar din roll på ett sätt som gynnar eller underlättar för motparten att nå sitt mål. Istället för att bara fokusera på din egen vinst eller framgång så att båda ska ha kul!

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Copbait: När man försöker få polisens uppmärksamhet på något sätt, Rdm: Dödar Någon Utan Anledning, Fearrp: Att man bokstavligen bara skiter i sitt egna liv bryr sig inte om man blir skjuten till exempel, Att man inte får komma ihåg nånting från ett Scenario om man har dött i det Scenariot.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja. Jag har mycket erfarenhet. Jag har tidigare spelat i många serverar som grizly RP, Grand rp, The woods och city life RP.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ja! Jag kommer vara väldigt aktiv i servern och ha kul med alla olika medlemar. Jag kommer vara repektfull och jag kommer inte gå runt och till exempel trolla eller skrika. Jag tänker ta denna server seriöst och ha kul! Om det skulle gå efter jag har kommit in i Rp och börja spela och förstå hur man spelar spelet skulle jag vilja bli en staff också. Jag skulle också börja streama på servern. Ha en trevlig dag!

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka