Nekad Teoman Demirok | Medlem ansökning (Darin)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Teoman Demirok

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Teoman Demirok ❤️❤️❤️

Vad är ditt discord namn? teomandemirok1

Vad är ditt födelsedatum? 7 April 1983

Berätta om din karaktär. Deniz Ahmdesson Han är född i sitt hemland i en stad som heter Konya i Turkiet 🇹🇷❤️. Han har bott i Antep i Turkiet 🇹🇷 också men han flyttade till Sverige för att han vill lära sig svenska och han gick skola och unversitet sen gick han polis högskola för att bli polis han har ett extra jobb som är sl buss. Deniz kom när han var 1-2 år gammal men han är helt turk han kan flytande turkiska och svenska han har många vänner men han vill inte nämna deras namn. Han tycker att kriminelltet är inte bra han vill stoppa det och han har fått många ungdomar att sluta med kriminalitet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en väldigt bra Rp nivå och det kommer bli bästa Rp som och jag kommer gör det bästa bästa som finns i hela världen

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Alla ska ha roligt och alla ska ha rätt till att vinna man sak samarbeta

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja. Det har jag gjort. RDM betyder att man använder ett fordon som vapen och att man dödar och använder ett fordon som vapen

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har väldigt mycket erfarenhet inom Rp spelet

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är snäll och rolig och jag är lojal. Jag är inte så bra på intervju så ni vet jag kanske skrev något fel på Regel. Förlåt

Nekad, Utveckla mer på Berätta om din karaktär. Du får ansöka igen om 24 timmar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka