Nekad Denfullatigern | Beslut Överklagan [flasher]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Denfullatigern

Icke Medlem
Meddelanden
150
Reaction score
1
Ditt discord namn: Denfullatigern

Ditt Hex-ID: steam:11000012e7fdcaf

Vad för typ av beslut gäller det? indragen krim / prisökningen mest

Vem/vilka tog beslutet? flasher

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag tror att beslutet togs eftersom situationen kan ha uppfattats som att jag bröt mot reglerna kring FearRP samt hets OOC. När jag skrev "nice idiot" efter att ha blivit dödad kan det ha setts som OOC-hets, vilket jag förstår inte är tillåtet. Det kan också vara så att min reaktion i situationen uppfattades som att jag inte följde FearRP korrekt, även om jag själv upplevde att jag följde vad personen sa när jag blev kidnappad i greenzone. Jag förstår att staffs måste ta beslut utifrån det de ser i logs eller klipp, och att mitt beteende efteråt kan ha påverkat beslutet.

Hur är beslutet felaktigt? Jag anser att beslutet är felaktigt eftersom jag följde exakt vad personen sa när jag blev kidnappad i greenzone. Jag försökte inte springa därifrån eller göra något som gick emot FearRP, utan jag gjorde som personen sa i situationen. Det enda jag skrev var "nice idiot" efter att jag blivit dödad, vilket jag förstår kan ha uppfattats som OOC-hets. Men själva situationen där jag blev kidnappad började i en greenzone, vilket egentligen inte ska ske enligt reglerna. Därför tycker jag att beslutet om FearRP inte riktigt stämmer i den här situationen.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: flasher har clippet

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Tack i förväg flasher om du faktist inte bara nekar utan faktist läser detta <3

flasher innan du nekar igen kolla på klippet vad säger han som ja inte lyssnar på som bryter fearp regeln? för ja gjorde exakt som han sa hela tiden, vet att de va idiotiskt att skriva snyggt idiot i chatten de står ja för men fearpn kan ja inte fatta hur det är fearp, jag ber om du inte gillar mig eller ngt se från mitt perspektiv, blir kidnappad i greenzone, men gör exakt som han säger endå, jag vill bara att du ska se detta och inte tänka "en till nekad beslut överklagan" utan läs den genuint vet att många bara nekar direkt men jag ber, läs den genuint och även om du inte vill ge tillbaka min krim roll kan ja i alla fall få bort min prisökning lvl 2 jag ber < 3

Din besluts överklagan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Överklagningar - Arkiv

Jag kollar och läser varje gång, det är inte så att jag nekar bah för att, men beslutet är inte felaktigt, det är därför överklagan nekas.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka