Nekad Denfullatigern | Beslut Överklagan [Berra1213]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Denfullatigern

Icke Medlem
Meddelanden
150
Reaction score
1
Ditt discord namn: Denfullatigern

Ditt Hex-ID: steam:11000012e7fdcaf

Vad för typ av beslut gäller det? indragen krim & ban 7 dagar, bryr mig mest om krim

Vem/vilka tog beslutet? berra

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag tror att beslutet togs för att mitt agerande bröt mot serverns grundprincip om social RP och sista utväg. Genom att skjuta polisen i det läget avslutade jag scenariot tvärt istället för att låta det utvecklas. Jag förstår att mitt beslut såg ut som 'Powergaming' eller att jag bara spelade för att vinna scenariot, snarare än att skapa en spännande berättelse. Att döda en polis är en extrem handling som kräver ett enormt bakomliggande scenario, och att göra det bara för att skaka av sig en förföljare sänker ribban för hela servern och förstör spelupplevelsen för polis-spelaren

Hur är beslutet felaktigt? Jag vill börja med att säga att jag förstår att beslutet i sig inte var felaktigt baserat på hur situationen utspelade sig och de regler som finns på servern. Jag bröt mot policyn om sista utväg, och staff agerade helt rätt utifrån de bevis som fanns. Anledningen till att jag överklagar är inte för att jag tycker att ni gjorde fel, utan för att jag nu har förstått mitt misstag. Jag vill visa att jag har tagit till mig av indragningen, läst på reglerna och insett hur jag kan bidra till en bättre RP-nivå framöver genom att undvika liknande situationer. Jag hoppas på en andra chans snarare än att påstå att ni har dömt fel.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: har inte fått clippet själv men berra visade och har clippet

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka