Nekad Denfullatigern | Beslut Överklagan [Flasher]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Denfullatigern

Icke Medlem
Meddelanden
150
Reaction score
1
Ditt discord namn: Denfullatigern

Ditt Hex-ID: steam:11000012e7fdcaf

Vad för typ av beslut gäller det? indragen krim

Vem/vilka tog beslutet? flasher

Varför tror du själv att beslutet togs? jag vet faktist inte, jag stod stilla vid sandy parkeringen (greenzone!) sen kommer en grabb som inte vet vilka jag är med och börjar rikta på mig från ingen stans i greenzone och då kör han mig tilll hans gänghus och börjar råna mig jag gör exakt som han sa hela tiden sen så var vi i hans rus och han sa upp med händerna jag hade uppe dem hela tiden när han sa sen så började jag gå runt i rummet bara och ja hade krycka när han sa stanna så gjorde jag de, sen så säger han upp med händerna o då skjöt han mig vet inte varför dock sen skrev ja bra idiot för att han lootade mig och tog mina saker även då ja gjorde exakt som han sa hela tiden, så jag vet faktist inte riktigt varför de tog fearp men hets ooc förstår jag och han skrev att jag redan sitter på 2 varningar vilket jag inte gör ja har en varning bara

Hur är beslutet felaktigt? Beslutet är felaktigt eftersom hela scenariot startade med ett grovt regelbrott från motpartens sida. Jag blev kidnappad när jag stod stilla på Sandy-parkeringen, vilket är en Greenzone. Enligt reglerna får man inte påbörja kriminella handlingar eller rikta vapen där, vilket gör att han aldrig skulle ha tagit mig till huset från början. När det kommer till FearRP så stämmer anklagelsen inte. Jag samarbetade under hela scenariot, hade händerna uppe och stannade direkt när han sa till. Att jag rörde mig i rummet berodde på att min karaktär använde kryckor för att rollspela på skador, men jag följde alla order han gav. Han sköt mig utan anledning (RDM) trots att jag värnade om mitt liv. Jag erkänner att jag brast i OOC när jag skrev 'bra idiot' efter att han skjutit och lootat mig, men det berodde på frustrationen av att bli utsatt för ett tydligt Greenzone-brott. Att dra in min krim-roll för detta är ett för hårt straff, särskilt då uppgiften om att jag har två tidigare varningar är felaktig – jag har bara en.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: flasher har

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka