Nekad Denfullatigern | Beslut Överklagan [EminSWE & Fille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Denfullatigern

Icke Medlem
Meddelanden
150
Reaction score
1
Ditt discord namn: Denfullatigern

Ditt Hex-ID: steam:110000170bf3420

Vad för typ av beslut gäller det? Indragen krim.

Vem/vilka tog beslutet? fille tog beslutet om indragen krim men min ban tog eminswe.

Varför tror du själv att beslutet togs? För en person hoppade support där jag fearpade från hans perspektiv.

Hur är beslutet felaktigt? beslutet är felaktigt då från mitt perspektiv jag inte blev riktad på utan att han riktade inte så då hoppade jag ut och skjöt han men från hans perspektiv så riktade han men inte från mitt

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Har inte fått clippet från hans perspektiv men hittade ett från mitt. mitt clip: https://medal.tv/games/gta-v/clips/kmmjz0kWkdoLfXZeQ?invite=cr-MSxQWFUsNTIwMzY0NTg

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Vill ba ha tbx krim min ban kan kvarstå för det är bara att jag vill ha kvar min krim roll

Tycker med ytterligare bevis på att han inte visste att någon rikta så borde han få tillbaka sin kriminell roll. Inte alls fearrp enligt mig. Sen har philip320 sagt på krim möte om man var riktad mot den som blev riktad på inte märkte alls att den var riktad på borde man inte få samma återgärden för det vid ett sånt scenario då han inte visste att han var under pistolhot. Och med sunt förnuft tycker jag att man kan analysera att det inte var något som går inom fearrp som skedde i klippet när man har sett honoms perspektiv.

Tycker med ytterligare bevis på att han inte visste att någon rikta så borde han få tillbaka sin kriminell roll. Inte alls fearrp enligt mig. Sen har philip320 sagt på krim möte om man var riktad mot den som blev riktad på inte märkte alls att den var riktad på borde man inte få samma återgärden för det vid ett sånt scenario då han inte visste att han var under pistolhot. Och med sunt förnuft tycker jag att man kan analysera att det inte var något som går inom fearrp som skedde i klippet när man har sett honoms perspektiv.
Aa exakt för från mitt perspektiv så riktade han nt

Borde inte ha indraget då det inte var fear på hans skärm. På dem senaste dagarna så har jag och många mer märkt av lagg som fan på servern där folk är ngn stans och sen teleporteras iväg eller bara allmänt är jätte mycket lagg

Beslutet kommer kvarstå. Du hade två varningar sedan tidigare vilket utfärdade din indragna kriminell roll.

Sedan klippet du länka har du ju klippt bort när personen hoppar ut, står utanför ditt fönster och skriker att du ska hoppa ut.

Detta är en helt grundlös besluts överklagan och beslutet kommer kvarstå.

Gör en ban överklagan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka