Nekad Denfullatigern | Beslut Överklagan [Mc]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Denfullatigern

Icke Medlem
Meddelanden
150
Reaction score
1
Ditt discord namn: Denfullatigern

Ditt Hex-ID: steam:11000012e7fdcaf

Vad för typ av beslut gäller det? Ban 11 dagar + 2 varningar på min krim roll

Vem/vilka tog beslutet? Manualchecked tror ja

Varför tror du själv att beslutet togs? För att på klippet som banti skickade in såg de ut som att jag fearpade. och pwg för ja körde med 3 däck

Hur är beslutet felaktigt? Ja det är felaktigt då enligt mig ja hoppade ut och skjöt precis inann han sa ut ur bilen och han stod bara stilla, jag låg på typ 15 fps där för det har väldigt många efter mig så ja hoppade ut när ja hade chansen men då så blev de tydligen var de fearp för på hans clip riktade han typ 1 millisekund innan jag skjöt han, men för mig så skjöt ja han först, men det kan vart lagg då ja låg på 15fps typ, och pwg2 är för ja körde på 3 däck men enligt mig om jag e jagad av så många som ja va så ska ja inte stanna för att laga eller ngt utan istället köra till säkerhet för det är bättre att laga bilen i säkerhet än att hoppa ut ur bilen när det var typ en hel allians efter mig.öl

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: manual vill inte skicka clippet pga "montage risk" men han visade de till mig i support och han har clippet

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Jag vill helst få bort bannen men gärna krim varningarna också om du förstår min sida, men det ja mest vill ha bort är bannen

Finns inget felaktigt med detta beslut, ditt klipp samt klippet jag fick in båda tyder på att du fear rpa.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka