Nekad dedu1337 | Chef-jobb ansökan [Vianor] [Jyazz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Elaajas

Icke Medlem
Meddelanden
75
Reaction score
3
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Vianor

Vad heter du IRL? Elias

Vad heter du på discord? E7_#1204

Hur gammal är du? 15

Hur länge har du spelat på Unive? 680h och har spelat sedan början utav Unive även lite på Multistaden RP men blev först Medlem i Juni 2021

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jo jag kommer utveckla jobbet på de sättet att jag vill skaffa en trygg och säker arbetsplats för dem anställda så både jag och alla som ska befinnas där känner sig trygga. Jag vill även visa framfötterna som vianor är kapabel till med de sagt vill jag skaffa nya anställda och utveckla dom inom bilar. Jag kommer även att försöka fixa nya delar och få upp kassan. De viktigaste för mig i alla fall är att dom som jobbar där ska känna sig trygg och ha roligt på jobbet. Om jag blir chef kommer jag att hålla ett möte med alla där jag vill höra vad dem har och säga och hur vi tillsammans ska bli bättre. Jag lärde mig ganska mycket när jag jobbade på Vianor innan en sak var att chefen och de anställda behöver jobba tillsammans och de är de jag kommer använda mig utav. Sen en rolig sak som jag hade velat få om de skulle ha gått är att man kanske kan skaffa en app eller något där man kan boka en tid eller nåt o sen så när tiden är kommen så kommer man dit o får den fixad direkt de skulle varit väldigt roligt som anställd tror jag och de skulle ha varit lite mer rolig rp än innan.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat på Sara innan när Hagge var Chef där då jobbade jag där i 3v efter det så lämnade jag för att dra till Brittas men var inte där så länge för efter de blev jag krim och slutade jobba helt men efter ett tag så ville jag gå med i Auto så då gjorde jag där men lämnade efter 2v då jag laggade där 24/7 sedan efter de drog jag till Vianor o var där ett bra tag sen blev jag krim igen o nu är jag här o vill komma högre upp än erfaren.

Hur ofta kommer du vara inne? 2-5 timmar om jag inte har träning eller nå prov men just nu har jag AM prov o plugga till men har tid för annat som tur är. Men på helger är de från 3-8h.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nopeeee

Har du läst våra Regler? Yaaas

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka