Inaktuell Socialbidrag | Chef-jobb ansökan [Grovestreet Pizzeria]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Socialbidrag

Medlem
Meddelanden
469
Reaction score
18
Vilken chefs-position ansöker du till? GSP

Vad heter du i verkligheten? Max

Vad är ditt användarnamn på discord? Socialbidrag

Ange ditt födelsedatum: 28 Juli 2008

När fick du medlemskap på Unive? 2025-07-21

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har varit chef här ett flertal gånger förut. Jag söker denna positionen eftersom att jag tror att jag skulle passa väldigt bra här. Jag har varit bitr rikspolishef

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Det jag tittar stenhårt på är GSP, just nu är det väldigt inaktivt och typ ingen som jobbar där. Men det första jag kommer göra är att ta intervjuer för att det behövs verkligen personal där. Därefter kommer jag ha möten, under dessa möten kommer jag berätta om ändringarna som behövs för att göra GSP bättre. Jag kommer skaffa ett ledningsteam som är seriösa och har bra erfarenhet. Jag kommer fokusera mycket på anställda och öppettider. För att förebygga problem kommer jag skriva i informationen att om det händer något olämpligt så kan man bli avstängd. Det enda negativa med att jobba inom GSP är att det ibland kan bli stökigt. T.ex. om det är en stor händelse så kommer jag informera att alla anställda ska vara där. Jag kommer också lära de anställda hur man kan använda emotes för att göra kommunikationen bättre. Om det händer ofta kanske jag och de andra anställda kan träna tillsammans för att bli bättre förberedda. Det kommer nog en reklamvideo för att locka fler kunder också.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Flera timmar varje dag så det är inget problem

Har du läst våra grundregler? Ja

Senast ändrad:
Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Med vänliga hälsningar,
Jobb Ansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka