Ej Antagen ludde699 | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ludde699

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vilken chefs-position ansöker du till? Kriminalvården.

Vad heter du i verkligheten? Ludde/Ludvig

Vad är ditt användarnamn på discord? luddeblyat

Ange ditt födelsedatum: 21 Juni 2010

När fick du medlemskap på Unive? 2025-0716

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Nej, har tyvärr inte varit chef någongång innan o de är då varför jag ansökar till detta. Ser många chefer tycker detta är kul o de gör mig bara mer intresserad. Vill få erfarenhet i detta men får bara mer inspiration av andra chefer inom andra jobb. vill gärna ta tag i kriminalvården och ha en bra bitr chef och få en trevlig rp men även mycket jobb. vill att mina anställda ska få en bra rp samtidigt som att ha kul och inte bara vara dryga mot fångarna. Vill även vara chef så länge som möjligt och kommer inte bara bli chef o sedan säga upp mig. detta tycker jag är väldigt d¨åligt då jag vill visa att jag vill verkligen ha detta jobb o ser i framåt att ha en chef intervju och ha ett härligt snack samt fotfarande vara seriösa.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Få anställda fort och aktiva. vill att dom ska kunna mycket inom kriminalvården och inte bara bli anställd för det är kul. kollar gärna igenom mina framtida anställdas Jobbhistorik. vill att mina anställda ska få ha ett gött häng med varandra medans man är väldigt seriös. de vill säga att jag ser iframemot att få lojala som inte bara säger upp sig själv direkt, Personer med aktivitet, och sånna som har en bra historik igenom jobb och inte så många banns på servern. Vill också ha en seriös bitr chef som jobbar nästan lika hårt som mig o hittar på egna planer o övningar/utb detta är mina planer i nuet men hitta r ssäkert på nya senare!

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Yes tycker rollen som chef är en väldigt seriös o viktig roll och tycker detta jobbet passar för mig. Jag gillar att planera, jobba me den lagliga sidan o de är därför jag vill ha ordnat i fängelset och förhöja rpn i fängelset o förminska folk som bara diskar o tar sig ut ur fängelset så fort. Vill göra så att de fotfarande är kul att rpa i fängelset. Är väldigt aktiv och har många planer inför framtiden. Och en sak till är att jag kommer nog att fokusera BARA på denhär karaktären, kommer temporärt säga upp mig på mina andra karaktärer, mvh Bertil Moser.

Har du läst våra grundregler? Ja

Senast ändrad:
Nekad, ej verifierad spelare.

Du får ansöka igen när du är en verifierad spelare. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka