Ej Antagen Ludden. | Chef-jobb ansökan [Aimo park]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ludden_71

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
142
Reaction score
42
Vilken chefs-position ansöker du till? Aimo park

Vad heter du i verkligheten? Ludde

Vad är ditt användarnamn på discord? bullebeng69

Ange ditt födelsedatum: 21 Juni 2011

När fick du medlemskap på Unive? 2025-08-30

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Nej, har tyvärr inte varit chef någongång innan o de är då varför jag ansökar till detta. Ser många chefer tycker detta är kul o de gör mig bara mer intresserad.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Få upp rpn på aimo, vara normala och strukturerade anställda med hög rp samt engagerat o lugnt. Dvs ja söker icke kriminella anställda helst, vet att man får va krim. men tycker krim pn har blivit bättre på sistone då de blir många anmälningar men den är fotfarande nere, den kan förbättras. Sedan så vill jag få upp en bra bitr chef som jag löser o ni tar senare intervju med han. Min akrav för han är att han ska ha aktivitet som hjäklper mig och våra anställda, Jag vet att detta jobb är ett ganska känt jpbb och månba jobbar där och har jobbat där,. Därför tänker jag söka återanställningar direkt som får upp allt igen.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? har balanserat och planerat mittt privat liv med unive btättre än någon annan. Vissa ansöker t chef o sen har dom inte tiden, vilket jag har. är inte anställd någonstan s mer en polisen vilket jag klanske säger upp mig snart för o få aktiviteten på mitt jobb (aimo park) och själva karaktären som e chef. Svar: ja jag har tiden för o vara chef!

Har du läst våra grundregler? Ja

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Med vänliga hälsningar,
Jobb Ansvariga

Tyvärr så har vi valt att gå vidare med en annan ansökan.

Tack för att du ansökte till chef och du är mer än välkommen att ansöka igen!

Med vänliga hälsningar,
Jobb Ansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka