Accepterad davvax | Ansökan till Servervakt[Ludvig] [Borzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

davvaking

Icke Medlem
Meddelanden
185
Reaction score
11
Vad är ditt namn i verkligheten? David

Vad heter du på discord? davvaking#8694

Ange ditt födelsedatum 9 Augusti 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Ja, jag har träningar på tisdag, onsdag och Torsdag så alltså 3 träningar per vecka + 1 match varje helg. Jag kommer kunna vara aktiv ungefär 4-5 timmar på vardagar men på helgen typ 8-9 timmar. Jag brukar gå skolan från 8:10 till 14:40 men på tisdagar slutar jag 16:00 och då direkt efter har jag träning, så på tisdagar kommer jag ej kunna spela så mycket.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Gick med 2022-04-09. Medlem 05-14-2022

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 13 gånger.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Servervaktens uppgift är att göra servern till en bättre plattform för alla spelare, som tillexempel och kicka/banna de som lallar så att de inte kan påverka att spelare slutar eftersom det är lite lallar där och var. Men det ska jag lösa! Man ska tänka och göra det bästa för unive. Så ja, en servervakts uppgift är att hålla koll på medlemmar som gör fel. Och då också att dva bilar som är övergivna som ingen mer kommer använda.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att hjälpa Unive. Helper's eller mod's kanske inte har tid för att ta tag i alla lallare men då om jag ser en lallare kommer jag ta hand om honom. Jag ser ganska många lallare som jag vill ta tag i som jag inte kan göra nu eftersom jag inte är sv. Men det är så jobbigt att se att folk springer runt och kör på folk med polisbilar men om jag då blir sv kommer jag lösa det.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse kan vara att jag är i ett vädligt stort skottscenario och att jag sedan blir dödad och jag ressar mig själv. Ett till bra exempel är att jag har slut på mat och jag har inte mat i inventoryt, då beslutar jag mig för att ressa mig själv för att få upp hp och maten, det är korruption. Det kan också förekomma att jag bara kickar någon för att jag kan och typ skriva i anledningen "hahahah" när jag kickar han. Det antar jag också är korruption, och då att man bannar folk utan anledning.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top