Accepterad Iron man | Ansökan till Servervakt [27]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Iron man

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
15
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Geart

Vad heter du på discord? geart0698

Vad är ditt Hex:ID 1100001198bbb72

Ange ditt födelsedatum 25 Mars 2010

Beskriv din dagliga aktivitet. På veckodagar så brukar jag vara aktiv minst 2 timmar men när jag inte har träningar eller ska göra något med familjen så brukar jag vara aktiv cirka 4 timmar per dag, på helger så brukar jag vara aktiv cirka 4 timmar och typ samma på lov!

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sen 29 augusti 2024

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 4 gånger men tror det är 2 för det står samma sak 2 gånger, kan bifoga bevis på pm eftersom det inte går och lägga in det här! Kan inte screenshota på fivem.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har som uppgift att bland annat underlätta för staffs, att göra servern bättre genom om någon sitter och lallar har vi som uppgift att då kan kicka personen till exempel icke medlemmar då de är nya och inte kan reglerna så bra, ifall det är nått grovt så kan vi även banna med /svban!

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag har erfarenheter då jag var Medlemskaps Ansvarig nyligen men jag sa upp det eftersom jag inte hade så mycket tid för det samt så ville jag vara mer aktiv ig som jag då inte kunde! Jag känner att jag har kunskaperna att bli detta samt för att underlätta för staffs!

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är då att till exempel om min vän sitter och lallar eller gör nått regelbrott så kickar jag eller bannar jag ej han eftersom han är min vän! Abuse är att jag skulle typ göra tjänstefel som SV genom att tillexempel göra /revive på mig själv eller inte sköta mitt job korrekt!

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka