Nekad Carlosi01an | Ansökan till Servervakt [Jaak]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Carlosi01an

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Carlos

Vad heter du på discord? carlosi01an

Vad är ditt Hex:ID steam:11000015ec0f913

Ange ditt födelsedatum 14 Maj 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Mina dagliga aktiviteter är att såklart rpa på Unive Roleplay samt ha live på twitch och jag jobbar inom Marja Lisas och är kriminell och irl så sportar jag boxning o sånt detta är min dagliga aktivetet. Men annars så brukar jag vara inne på servern i ca 10 timmar och mer varje dag utan skoj då jag älskar rp.

Hur länge har du varit medlem på Unive? 1månad men jag har kört på denna server för ca 1 till 2 år sedan. Men nu har jag kommit tillbaka och jag harvarikt medlem hära i 1 månad om man säger så.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har bara blivit bannad 2 gånger och det som har hänt då har hänt men det kommer ej ske lika mycket fel då jag är bättre inom rp nu och vet vad som är fel och rätt och jag har tyvär ingen bild men skulle annars bifoga bilderna.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Uppgifterna en servervakt har är att man har olika Perms som /kick (id) för att kicka lallare och hålla koll på folk satt dem beter sig fast utan noclip att man håller koll på folk genom rpn men inget ska ske via ooc. Och att ta ansvar inne i servern o sånt hålla koll på medlemmar och alla
För vi har ansvar

Varför vill du bli servervakt på servern? 1. Jag vill bli servervakt av 2 olika anledningar första anledningen är att jag jobbar inom Marja Lisas och då så kommer det mycket med lallare som inte kan bete sig och jag skriver såklart en report men vissa staffs tar emot mina reports men bara kickar och sen kommer lallarna tillbaka in och lallar mer sen tänker jag liksom att göra en svban på dom men kan inte det och är inte 100% säker på att en servervakt har commandet /svban.

2.Och denna anledningen är att jag streamar och det har hänt att folk stream-sniprar och stream snipe är en regel på servern att man ej får stream snipra men tyvärr så bryter folk mot den reglern och när jag är live så kommer det några gånger lallare men om jag blir servervakt kan jag ju kicka dem och svbanna dem men som sagt svban vet jag ej om det finns men jag kan kicka dem istället så dem vet varför dem blir kickade ni fattar vad jag menar.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse som en servervakt kan begå är om man typ kickar någon som typ säger till mig håll käften in-game liksom det är ej en bra anledning.

Om man begår korruption som exempel denna anledning så kommer man riskera sig en ban på Hela servern men det jag vill komma fram till om man har på /togglename i en skottlossning så kan man liksom se vart mina fiender är och det är korruption och detta jag berättade nu är fel och om man gör det så kommer man 100% få permanet ban.

Senast ändrad:
Nekad.

Anledning: Du måste vara medlem i 30 dagar innan du söker till servervakt.

Du får ansöka igen 2025-01-05.

Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka