Accepterad DARKSIQE | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Lowq]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DARKSIQE

Välkänd Medlem
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
8,091
Reaction score
167
Vad är ditt namn i verkligheten? Ellen

Vad heter du på discord? darksiqe

Ange ditt födelsedatum 19 Oktober 2003

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag har varit medlemskaps ansvarig tidigare och verkligen älskat arbetet. Tyvärr så fick jag dock säga upp mina roller på grund av att jag flyttade och ej var aktiv. Kan även påpeka att jag har bra koll på hur systemet funkar.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag är social, driven och brinner för det som är rätt. Jag är även väldigt social och har alltid tyckt att intervjuerna är väldigt roligt att göra! Jag anser att jag därför skulle passa väldigt bra som medlemskaps ansvarig. Genom att ha mer ansvar på servern så strävar jag efter att bidra till en förbättring inom RPn, vilket börjar redan vid medlemskapsansökningarna.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska alltid bemöta andra människor med respekt, positiv attityd och en passande ton.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag vill att det ska krävas mer för att bli medlem på Unive. Att vara medlem ska betyda att man är seriös inom sin RP och kan reglerna. Jag vill sträva efter att Unive ska ses som en mer seriös server och fortsätta kämpa för att hålla det så.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Dem ska kunna upprätthålla regler och ha en god ton. Dem ska ha en seriös och hög-RP nivå och bidra aktivt till serverns förbättring.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag kommer vara aktiv i forumet samt ta intervjuer. Jag kommer även vid behov vara delaktig i att specca ingame.

Hur ser din aktivitetet ut? Jag är aktiv varje dag.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej!

Senast ändrad:
++ Mycket bra MA men synd att du var tvungen att lämna oss i krim ansvarig teamet för att bli MA igen. Men du kommer komma mycket långt!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka