Shortlist Pskytt | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Pskytt

Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Valter

Vad heter du på discord? Strogarennnnnnn

Ange ditt födelsedatum 18 April 2007

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som fick mig till att ansöka som medlemskaps ansvarig här på unive är att jag vill vara med och kunna bidra till servern på något sätt, jag vill vara med o göra skillnad ta in seriösa whitelist spelare som kan rpa bra och kommer att vara en bra spelare för unive, jag vill vara med och kunna se vilka spelare som kommer in på servern och hjälpa till där med, att försöka få bort lallare innan problemet redan skett.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Varför just man ska välja mig till medlemskaps ansvarig är för att jag är aktiv varje dag ,lugn,trevlig,bemöter alla snällt och på glatt humör, och jag kommer att göra mitt jobb på det bästa sättet.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska bemöta människor som man själv vill bli bemöten, jag själv tycker att man ska bemöta en glatt, trevligt, och på ett bra humör, det är inte alltid man är på ett bra humör men man ska ändå försöka göra sitt bästa för att den nya medlemmen ska få en sån bra intervju som möjligt.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag vill påverka att alla känner sig välkommna till unive och kunna hjälpa alla nya, och att det är en bra och bättre plats för RP och att dom kan också vara med och göra skillnad, (frågan var lite konstigt formulerad så om jag förstod rätt annars ber jag om ursäkt)

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Dem ska vara tillräckligt mogna, förstå alla regler, kunna anpassa sin RP eller sticka ut på ett positivit sätt, samt ha lite erfarenheter, men ibland kommer det ju helt helt nya folk till Fivem och då ska jag försöka förklara allt till dem och få dem att fatta hur det går till på Unive.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag har ansvar över vilka medlemmar som kommer in på servern, jag har också ett ansvar av ett första enhets intryck för om jag bemöter hen glatt och på ett bra humör kanske den känner att servern är bra och vill spendera sin tid på servern.

Hur ser din aktivitetet ut? Jag är aktiv varje dag, ni som Staff kan väl checka aktivitet om jag inte minns fel

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej tack för mig.

Tillbaka