Accepterad dante_skilss | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dante_skilss

Medlem
Meddelanden
210
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/DANTE-skilss/

Ditt Hex-ID: steam:1100001631a6bbc

Vad är din discord tagg? dante_skilss

Vem var det som bannade dig? ken12

Bild på banmeddelande: Screenshot 2024-11-16 225915.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? eftersom han ansåg att jag inte rpa utförligt på skadorna men jag tyckte att jag också kunde rpa lite mer men jag sa ajjj och skrev /ME ONT men han ansåg inte att det räckte vilket jag kan förstå men jag hade också polisen bakom fast hade kört från dem men kommer ta detta som en lär som och rpa mer på skadoena nästa gång

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hade nyligen skjutit sedan så kom polisen bakom mig då blev jag stressad hade sutit inne 18 h den dagem så jag stack sedan hade jag kommit undan frå¨n polisen så vängde jag och det var ett litet gup som jag inte han bromsa in till och så krocka jag i en väg sa aj och vänta ca 3 sek sen skrev jag /me ont och körde långsamt fram sedan snabbare och det var det :)

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. asså det e från personn till person men jag acepterar 100% att han tyckte att det var lite dåligt rpande och jag kommer ta med migg detta till nästa gånge men tyckte också det var lite petigt om man hade kollat nogrant på varenda person som kör och när dem krockar så kanske dem inte ens rpar på /me eller röst

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. blivit tidigare bannad för att jag att jag laga med gängmeny på meko men jag fick unban och den var felaktig

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja rpa utföeligare på skador

Har du lärt dig någonting efter din ban? japp

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? 100%

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka