- Meddelanden
- 142
- Reaction score
- 1
Ban-referens
fivem-bansen-l35f — FiveM, Utgår 2026-03-16
Anledning: Rpar inte på skador, Hoppar ut direkt och skjuter direkt som ingenting
Bannad av: Bullipipo
Visa på portalen →
Berätta vad som hände jag är i en skott lossning jag väljer då att hoppa in i min bil och kör hinner inte långt innan jag kör in lite lätt i ett träd och det är i en backe så bilen välter och jag väljer hoppa ut direkt utan att skriva /me nu visar klippet att jag inte säger något men jag har för mig och är rätt säker på att jag sa aj eller liknande men kanske glömmde hålla in knappen
Tar du ansvar för det du blev bannad för? ja jag tar delvis ansvar för bannen jag förstår att jag kanske skulle rpat mer på skador men jag ansåg att krocken inte var särskilt hård och att i ett sånt läge om liv o död så tänkte jag att jag ska försöka överleva vilket var att hoppa ut fort men samtidigt måste man ju rpa på skador vilket jag trodde jag gjorde genom att säga aj men som klippet visar sa jag tydligen inte det. SKulle även säga att 2 kirm varningar och ban är rätt så överdrivet för att krocka jätte lätt i ett träd
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? lärt mig att oavsett situation rpa på skador då oavsett om det gäller liv eller död så måste jag fortfarande rpa att jag har ont i detta fallet blev det att jag inte rpade mycket då jag inte tyckte krocken var hård alls så jag skippade att skriva /me utan sa aj istälet vilket tyvär inte sysn eller om jag missade att trycka ner prat knappen
Varför ska vi ge dig en till chans? för det är lördag och jag tycker 2 krim varningar räcker, Jag har även lärt mig av det att vara mer nogran med att rpa på skador oavsett situation
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja