Accepterad Daniel Söderman | Sjukvården Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Daniel Söderman

Icke Medlem
Meddelanden
60
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 3 April 2006

Vad heter du på discord? TeddyLeddy#1764

Är du whitelistad? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 200 timmar

Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? Jag kommer att vara aktiv 3-7 timmar på vardagar och 4-10 timmar på helger!

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne varje dag inne på servern!

Hur många timmar har du på FiveM? 200 timmar

Vad heter du? Jag heter Viktor Berglund.

Hur gammal är du? Jag är 32 år.

Har du B-Körkort? Ja

Varför vill du bli Sjukvårdare? Min pappa jobbade på sjukvården när jag var liten, när jag var runt 14 fick jag ofta följa med på hans jobb, då började jag bli intresserad av sjukvården. Min farsa började lära mig massa saker om det vilket gjorde mig ännu mer intresserad. Nu känner jag att jag vill testa på att jobba på sjukvården!

Varför ska just du bli anställd? Jag känner att jag skulle kunna vara bra som anställd. Jag kan arbeta i grupper, jag kan ta kritik, jag har alla körkort, jag kommer att vara aktiv, jag kan hantera stress, i mitt brottsregister har jag bara åkt mot rött när jag var stressad en gång för flera år sedan.

Har du tidigare erfarenheter inom yrket? Min pappa jobbade på sjukvården när jag var liten, när jag var runt 14 fick jag ofta följa med på hans jobb, då började jag bli intresserad av sjukvården. Min farsa började lära mig massa saker om det vilket gjorde mig ännu mer intresserad. Sen kan jag mycket om radiodisciplin.

Berätta vad HLR är för någonting Hjärt-lungräddning, som brukar förkortas HLR, är en första hjälpen-behandling som ges för att få igång hjärtverksamheten och andningen hos någon som har fått hjärtstopp.

Förklara vad radiodisciplin innebär. Sjukvårdarna sitter i radio, de snackar och bara ger viktig information till varandra. När man ger radioinformation säger man först sitt speciella nummer (om ni sjukvårdare har det) sen säger man informationen sedan om man vill ha svar på det man har sagt säger man KOM i radion. t.e.x 1495 en person utanför motellet ligger avsvimmad KOM. Då kan någon svara 1499 jag ansluter mig KOM, då kommer han till platsen sedan säger de mer viktig information i radion till de andra.

Har du några andra frågor? Ja en fråga, vad kommer man att få göra för utbildningar?

Tillbaka