Nekad daddy_till_alla | Blacklist Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

daddy_till_alla

Icke Medlem
Meddelanden
47
Reaction score
0
Blacklist-referens
ID: 1062 — Tredjepartsprogram
Anledning: Fuskare
Personal: 4p73
Datum: 2026-06-09
Visa på portalen

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag glider runt som normalt på unive sen blir jag pittade och skjuten av 3 skåpbilar. scenariot håller på en stund och jag försöker fly jag skjuter inte tillbaks eller något eller gör något regelbrott eller något sånt. Sen lyckades jag fly med en polare då jag bytte bil.

Sen ställde jag mig afk och var ut tabbad sen skulle jag precis gå ingame och stänga av eftersom jag inte pallade med o hamna i sånna scenarion för dem är inte särskilt roliga. Då från ingenstans när jag sa godnatt till min polare så blev jag tagen i staff samtal och då sa dem ¨kommer du inte support nu inom 5 sekunder så bannar vi dig¨ ¨och stänger du av spelet så p bannar vi dig¨.

jag fattar liksom ingenting så jag hoppar ju support och de ber mig skärmdela dem kollar spelet alla mina filer och även privata som jag inte tycker dem ska kolla på bilder på mina bilar mig själv och polare osv. Dem ville inte heller prata med mig och förklara vad det gällde vilket jag tycker är märkligt. Dem kollar bokstavligen igenom allt manuellt och hittar inget eftersom jag inte har fusk på datorn.

Det slutade med att dem kollade igenom mina google konton och då hittade dem att jag hade köpt ett fusk och då blev jag bannad för fuskare tredjepartsprogram. Vilket jag heller inte riktigt fattar då jag inte haft det på datorn. Jag köpte ju fusk för att spela på andra utländska servrar eftersom det är kul. hade aldrig planerat att använda det på unive och isåfall om ni nu tror det så borde jag ju använt det isåfall eller haft det på datorn.

Tar du ansvar för det som hände? Ja det gör jag ju såklart jag har ju köpt fusket osv men jag tar inte ansvar för innehav av fusk och inte heller att det har använts. Eftersom det jag är bannad för är ju för att jag haft ett program men jag har inte det och det skulle aldrig använts till unive oavsett isåfall hade det ju funnits på datorn och varit igång samma dag osv men det finns ju inget på datorn.

Vad har du lärt dig sedan dess? Att det är dumt att ha eller köpa fusk överlag eftersom det kan kopplas och folk kan tro att man har det eller använder det på alla servrar. Jag har absolut lärt mig av detta men som sagt så var det inte planerat att det skulle kopplas till unive osv.

Varför ska vi ge dig en till chans? Eftersom jag inte har något fusk eller hade planerat att använda något fusk på unive. Varför skulle jag göra det jag är ingen person som går eller åker runt och skjuter och är dum i huvudet.

Jag har även spelat här så länge så varför skulle jag bara från ingenstans börja fuska isåfall. Jag har även hjälpt communityt mycket. jag har varit trevlig och hjälpt nya spelare osv. Det kan ni ju kolla i dc loggs osv. Ni kan ju också kolla min historik eftersom jag har få bans och det var otroligt länge sedan jag var bannad.

Har du bevis som stödjer din överklagan? Nae tyvärr inte vet inte riktigt vilka bevis jag skulle ha haft för dem har väll ni isåfall.

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka