Nekad coca cola1 | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ubereats

Icke Medlem
Meddelanden
337
Reaction score
41
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/c0cac0la00/

Ditt Hex-ID: 11000014536f34e

Vad är din discord tagg? zilver1925

Vem var det som bannade dig? Nat_

Bild på banmeddelande: wdwåawldaåwdlwåpladalådwladålaådalådaldåpaldåpl.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag inte tänkte efter riktigt och tog ett förhastat beslut att skjuta en oskyldig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och en annan sköt ner en grabb och skulle kidnappa han sedan kommer en till snubbe som jag antar har hört skottlossningen men ska skjuta ner oss kommer dit och han bromsar han in och jag får en reflex att dra två skott in i bilen och hsar han sedan så ångrar jag mig direkt sedan kidnappar vi då killen som vi då sköt mot innan 187an kom dit.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej den är inte felaktig det var fel av mig att ens skjuta han och jag förstår varför jag fick indragen krim samt ban men jag vill bara säga att jag antog att jag skulle bli skjuten av han inte för att de spelar roll men syftet var liksom inte att rdma utan jag trodde han skulle börja skjuta och nu får jag stå mitt kast helt enkelt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Senaste var deltar i servrar som säljer aimbot, jag hämtade bevis och anmälde fusket jag fick unban rätt så snabbt då jag visade att jag inte delar något med snubben som säljer med tanke på att han tror jag ska bli rädd för att han skicka mitt för och efternamn.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat låta han dra förbi och fokuserat på första killen eller riktat mot honom och bett han hoppat ur eller dra vidare. Men som sagt det var som en reflex och jag ber verkligen om ursäkt för de ska verkligen inte hända igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att istället för att anta att någon sak skjuta eller har hört skott att alltid utgå ifrån social rp och att shoot on sight är inte okej under några omständigheter förutom om bossen har bett mig att göra en driveby tex, så jag kommer i fortsättningen att alltid rikta innan jag skjuter och försöka bidra med social rp. Kommer verkligen inte hända igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka