Nekad 1k.Zippy | Beslut Överklagan (Kristian160)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1k.Zippy

Medlem
Meddelanden
102
Reaction score
0
Ditt discord namn: 1k.zippy

Ditt Hex-ID: steam:11000013e787219

Vad för typ av beslut gäller det? krim poäng gick ej göra åtegärd

Vem/vilka tog beslutet? kristian160

Varför tror du själv att beslutet togs? för det anser att jag väntade på personen nedanför gänghuset jag och en polare var i gänghuset vi tog ut en bil och skulle dra sedan ser vi goodfellas nedaför gänghuset en bit ifrån sjukvården vi visste inte att han fick vård nyss min polare pratade lite med han och frågade lite sedan hoppade jag ut och rikta då vi har krig sedan kör han och börjar skjuta lite han gör väldigt mycket fel han fearar finns clip sedan kör på berg Ej offroad bil

Hur är beslutet felaktigt? jag tycker det är felaktigt då jag inte visste att han fick vård nydligen han borde fått 60min krycka men han började skjuta ganska tidigt i scenariot jag tyckte vi kunde prata med vurandra jag och staffen för jag visste verkligen inte samt om han visar tidigare clip då på hans clip är det ca 20sek spolar han tillbaka så ser man att vi kommer från gänghuset.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/mSEtMfiR3FAt9VOZd?invite=cr-MSxpVTIsMzk3Mjc1NjEw

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Din besluts överklagan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Överklagningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka