Chewie | Sjukvården Ansökan [Wael Nikola]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Chewie

Icke Medlem
Meddelanden
52
Reaction score
9
Ange ditt födelsedatum: 27 November 2001

Vad heter du på discord? Chewie#9937

Är du whitelistad? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 600+

Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? 4 timmar, helger kanske dygnet runt. Spelar varje dag

Hur ofta kommer du vara inne? Så fort jag kan, så fort jag kommer hem från skolan eller liknande. På helgerna nästan hela tiden

Hur många timmar har du på FiveM? 600+

Vad heter du? Freddie Flygare

Hur gammal är du? 24

Har du B-Körkort? Ja

Varför vill du bli Sjukvårdare? Eftersom Freddie har jobbat som sjukvårdare innan, vill han gå tillbaka till det yrket eftersom han trivs med att hjälpa folk, och gillar det sociala starkt. På tidigare städer har han varit delägare. Freddie har stora kunskaper inom yrket och vet hur han ska gå tillväga!

Varför ska just du bli anställd? Eftersom jag är extremt aktiv, speciellt på morgonen och natten, men även kvällarna! Min karaktär har stora erfarenheter och jobbat med yrket väldigt mycket innan. Samt att jag har överlag kunskap inom sjukvården:D

Har du tidigare erfarenheter inom yrket? Japp cirkat jobbat till och från i 6 månader på andra städer. cirka 300 timmar på mitt fivem är som ambulans :D

Berätta vad HLR är för någonting HLR står för hjärt-lungräddning. Det kan man använda sig av när en person får hjärstopp och hjälper hjärtat att pumpa blodet runt i kroppen

Förklara vad radiodisciplin innebär. att när man sitter i radion/komradion, ska man ha respekt och använda sig av begrepp som "kom" "klartslut" osv. Man avbryter inte varandra och tänker ut noga innan man börjar prata i radion! Har jobbat som polis innan, så jag vet :D

Har du några andra frågor? nä inte så :D

Tillbaka