chef jobb qpark

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Meddelanden
57
Reaction score
2
Tjena jag skulle gärna vela ta över jobbet som qpark chef då jag verkligen tror att jag skulle passa som rollen. Har spelat på servern sen ni hette multistaden och är väldigt rutinerad på servern. JAg har ca 600 timmar på five m och kan bilda roliga scenarion. Hade tänkt mig att skapa qpark som en symbol för alla att vi är något speciellt inte bara en firma som ger ut p boter utan att man gör det på ett roligt sätt med ett bra scenario och hög rp. Qpark ska bli som en slags familj som håller ständigt ihop och är aktiva och syns överallt på gatorna. JAg kommer jobba hela dagarna och har inte alls mycket skola så är tillgänglig mest hela tiden. Är 17 år irl. På servern har jag jobbat som följande securitas, mekonomen, auto, sjukvårdare, högt uppsatt på ullakarins en längre tid, eget företag med bilar och vianor en gång i tiden. så jag har bra erfarenhet och tror jag kommer passa rollen bra. kommer lägga ett krav på alla som jobbar att man måste fota innan man lappar bilarna för att få bättre scenarion och högre rp nivå. hoppas det räcker kan förklara mer annars muntligt.

Tillbaka