Ej Antagen Ebbe_almen | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ebbe_almen

Aktiv Medlem
Meddelanden
283
Reaction score
29
Vilken chefs-position ansöker du till? 🅿️Aimo-Park

Vad heter du i verkligheten? Ebbe

Vad är ditt användarnamn på discord? olle2007wha

Ange ditt födelsedatum: 27 Juni 2007

När fick du medlemskap på Unive? 5 feb

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har bra erfarenheter med folk och detta jobb då jag både varit chef och biträdande på qpark tidigare bit 30 gånger och chef 2 men då hete det qpark exatar jobbar på Aimo-Park irl har praktikg gävle

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Jag kommer att utveckla det igenom att ta en liten titt på vilka som jobbar där nu och hur de håller aktivitet, jag kommer se till att folket utför sitt arbete och inte bara sitter och lökar i tjänst som tyvärr många gör. Jag kommer se till att det placeras korrekta bötar och någon som är felaktig eller liknande kommer tas med den som placerat boten och så bestämmer vi efter vad vil kommer att vilja göra. Sen kommer ge se till att alla fordon och tjänst saker allmänt används på rätt sätt, t.ex att folk inte åker runt i våra bilar när de ej är i tjänst eller delar ut våra bilar till folk eller i värsta fall miss brukar t.ex en ficklampa. jag vet att det tidigare förekommit att q-park varit väldigt inaktiva men detta kommer jag ändra på igenom att ta in bra och aktiva folk in i ledningen som kommer hjälpa till att anställa kompetenta folk som är aktiva och sköter sig utan någon slags korruption eller tjänstefel osv. jag kommer öka aktivetet ha utblinigar kommer sättamig ålaner så fort jag vet ur går

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? vardagar 16 kan bli tidigare till 22 helger till 23 från 12 på dagen

Har du läst våra grundregler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka