Inaktuell charlieralle | Polismyndigheten Ansökan [520master]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Luring

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
21
Reaction score
1
Ange ditt födelsedatum: 29 November 2010

Vad heter du på discord? kjelle_den_tjocka_polisen#3430

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 9

Hur aktiv kommer du att vara? mycket aktiv

Vad heter du? james randal

Hur gammal är du? 30

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? yes

Varför vill du bli polis? Jag vill bli polis eftersom det har varit ett dröm jobb för mig ända sen jag var liten allstså irl men nu har jag chansen att göra det i ett spel och jag tycker att det är jättebra. Men jag vill också bli polis eftersom jag vill göra staden tryggare och så att ingen blir skadad eller mördad.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Jag tycker det viktigaste är Sammarbete

Har du några tidigare erfarenheter? ja jag har spelat lspdfr first response tidigare i gta5 sp

Vad betyder IGV? Ingripandeverksamheten

Hur ska man tala i radion under ett efterföljande? Man ska tala enligt de Fyra T:n : Tryck, Tala, Tydligt,Tålamod

Du kommer fram till torget där det pågår en stor konflikt hur löser du det? Jag först kallar ut i radion vad som händer och sen tar jag bort båda personerna och försöker få fram sanningen på historien på vad som har hänt och sen när jag har fått höra det så den som börja sätter jag i handbojar eftersom det är misshandel eller Dråp

Får studerande köra en polisbil? Nej eftersom de är inte utbildade de måste ha en högre uppsatt med sig

Varför är det viktigt att använda väderstrecken? eftersom man ska veta vilket håll personen åker mot.

Hur ska du agera om du ser en misstänkt droghandel på torget? Jag skulle gå upp till dem och fråga vad som händer här. Och det mest vanliga som händer då är ju att de springer iväg men då så spriger vi efter drogsäljaren och hotar med taser och om han inte stannar tasar jag han och sätter han i handbojar och han blir arresterad för narkotika brott

Berätta hur man utför HLR. Man tar först första handen ut med alla fingrar och sen tar du andra handen och låser upp handen med fingrarna i lås sen gör du 30 pupningar mellan Hjärtat och Lungan och sedan så gör du 2 inblås om det inte räcker gör man 3

Hur ska man utföra HLR om en misstänks ha vatten i lungorna? Man ska göra samma sak fast man ska inte göra inblås eftersom då blåser du ner vattnet i halsen.

Berätta vad en thorax är och hur man använder den. man använder den om bröstkorgen har gått sönder eller om ett revben har brutits. Och det är en liksom sak som håller ihop bröstkorgen och är medicinska termen för bröstkorgen.

Berätta vad en tourniquet är och hur man använder den. det är smala band som man sätter över blödningen för att den ska sluta.

Berätta vad ett tryckförband är och hur man använder det. man använder det för att stoppa blödningen och drar hårt.

Berätta hur och när man ska använda bandage. Man använder det för att massa smuts och bakterier ska inte komma in i såret och man behöver bandage några av de första dagarna. och det är ett tunt liksom paper?

Man behöver inte göra en skriftlig ansökan, det räcker med muntlig intervju ingame.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka