Ej Antagen Nobba (Egghovod) | Ansökan till Servervakt [Borat]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Meddelanden
145
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Lennarth

Vad heter du på discord? Halsduk1

Vad är ditt Hex:ID steam:110000147623e46

Ange ditt födelsedatum 6 Augusti 2000

Beskriv din dagliga aktivitet. Jobbar 8-16 ibland 10-18 sen gymmar jag eller spelar golf och när jag är hemma så spelar jag oftast. runt 2-5 timmar om dagen beror på

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sedan ´sommarn 2021 men har vart bannad emellan senaste året

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Kan inte bifoga bild men det är 71 stycken

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Man ska rpa som vanligt men banna, kicka eller skriva en /m för att hålla servern borta från lallare eller regelbrytare. Man ska alltså rpa som vanligt och sedan ge åtgärder på dom som är vid ens egen rp

Varför vill du bli servervakt på servern? jag ser väldigt ofta problem på servern och vill gärna vara med och påverka detta. Jag har varit servervakt innan och även staff. Jag vill inte behöva skriva en report varje gång och skulle gärna göra jobbet snabbt själv.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Man använder sina kommands för sin egen eller någon annans vinning. Man använder dom för helt fel saker helt enkelt. Man kanske kickar någon i ett scenario för att inte bli tagen eller av med något.

Nekad.

Anledning: Ej verifierad.

Du får ansöka igen om 1 vecka.

Lycka till nästa gång!

Tillbaka