Nekad CeeinFN | Chef-jobb ansökan [mekonomen] [Deeypz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

CeeinFN

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? mekonomen

Vad heter du IRL? Cevin

Vad heter du på discord? CeeinZy#6117

Hur gammal är du? 16

Hur länge har du spelat på Unive? 4 månader

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla så mycket jag kan, Jag kommer fixa mer anställda och dem ska va kunniga och inte lalliga och de kommer jag se till på annars kommer jag ej ta in dem har märkt att de har varit lite mycket lallande på meko men inte sådär jätte mycket så de kommer jag ta tag i och fixa, jag kommer oxå göra så att meko företaget går upp och inte ner nån chef som jag såg för ett par veckor sedan gjorde dåligt för meko och jag kommer inte göra nåt dåligt de jag kommer göra är att få upp företaget vi ska vara många anställda och jag se till att vi ska synas i tjänst mycket och vara i tjänst mycket för de tycker jag är viktigt de ska vara många i tjänst och dem ska finnas där när spelarna behöver de. Finns inte så mycket mer jag kan utveckla men jag kommer värkligen göra så att företaget går bra uppåt och få många anställda och dem ska vara i tjänst mycket ocg de kommer jag fixa, har varit chef på ett annat jobb tidigare så jag vet lite hur de går till.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har inte bästa erfarenheterna inom mekaniker men jag har ju varit Falck Personal Ansvarig tidigare så jag kan ju redan där mycket om anställning och hur man rpar på /me osv. Och jag har ju varit chef över ett jobb tidigare så jag vet ju hur man hanterar ett jobb på ett bra sätt och hur man tar intervjuer, UTB osv så jag har både erfarenheter inom intervjuer och hur man rpar på /me och sånt.

Hur ofta kommer du vara inne? 7 timmar runt

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja såklart

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja

Tillbaka